Dimman vann!

True talent av avgjort och min favorit Dimitri vann!! :-)




Mer än så orkar jag inte säga idag. Har fortfarande SJUKT ont i skallen/nacken och nu ikväll har jag dessutom - FAN OCKSÅ - fått lite feber så ... risken ÄR ju då stor ATT jag faktiskt och otroooligt nog, återfått hjärnhinneinflammationen IGEN. Och såhär tätt inpå förra omgången?!? Blir gaaaalen! Och ledsen! Och trött som fan! Orkar inte!! :-(

Ingen bil har jag hemma heller, så jag kan inte ens ta mig till sjukhuset för provtagning (som infektionsläkaren beodrade mig att göra, om och när jag fick symptomen igen ...) Skit att bo så långt ifrån ett större sjukhus. :-/ Mår även illa, är yr och lite annat smått och gott, men eftersom jag även snart trappat ut den antidepressiva helt, så antar jag att vissa symptom härrör därifrån. Svårt att sortera ut vad som är vad. Jaja ...

Kommentarer
Postat av: Nina

Så jävla synd att jag bor sisådär femtio sextio mil ifrån dig, annars hade jag slängt mig i bilen och skjutsat dig på momangen.

Fan att du ska må så här kasst :(

2011-11-14 @ 00:27:13
Postat av: Tette - svarsinlägg

Tack snälla Nina, gulligt av dig att tänka på mig! Verkligen! :-)

Nattinatt!/Tette.

2011-11-14 @ 03:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0