Lönlöst ...

Alltså ... jag vet inte varför jag springer in i samma vägg, gång på gång på gång på gång?!? Vad är det jag hoppas på ska ske ... att det helt plötsligt ska finnas en öppning där? ... :-/ Det lär inte hända. Det borde jag ha lärt mig vid det här laget! ... 

Vissa människor har en jävla förmåga att i alla lägen frånta sig själva allt ansvar. De vrider runt saker och ting så att det i slutänden är DEM det är synd om. DE är orättvist behandlade! DE gör minsann alltid så gott de kan och med andras väl i åtanke! DE är offer för missförstånd! Och det trots att det med glasklar koppling är DE som åsamkar oreda!?! :-o Och vad gör jag då ... jooo, jag sätter igång och försöker hitta ursäkter ÅT dem! ÅT deras brist på empati och självinsikt!?! :-O Ja herregud - vet inte om det är jag eller de som är mest patetiska ... :-/


JAG BEHÖVER LUGN OCH RO!!
JAG BEHÖVER KÄNNA TILLIT!!
JAG BEHÖVER BLI ACCEPTERAD OCH RESPEKTERAD!! (och slippa förklara och försvara mig jämt!!)

Det är allt jag begär!

Kommentarer
Postat av: Cordelia

Åh, vad jag känner igen!

Varmaste kramen...



P.S Så julmysigt det blivit här!

:-)

2011-12-14 @ 13:48:21
URL: http://trollpulver.se
Postat av: Tette - svarsinlägg

Tack, den kramen värmde!

Ledsen dock att du ska behöva känna igen dig. :-(



Och tack för att du uppmärksammat det "juliga". ;-)



Varm kram tillbaka!/Tette.



Ps. Är det ok om jag lägger en länk till din sida i min "Länkar"-avdelning? Tänkte fråga det tidigare, men glömde sen bort det. :-o

2011-12-14 @ 14:59:38
Postat av: Manda

Hej allt bra? kika gärna in i min blogg eller släng in en liten kommentar, det skulle jag uppskatta !

2011-12-14 @ 15:31:59
URL: http://typmanda.blogg.se/
Postat av: Emelie

Förstår =/

2011-12-14 @ 18:07:27
URL: http://emellay.blogg.se/
Postat av: anna

Det lät ju inge bra..kramar till dig!

2011-12-14 @ 21:34:03
URL: http://annaemilie.blogg.se/
Postat av: CAISA KÄLLGREN

hoppas det ordnar sej, kram! :)

2011-12-15 @ 00:17:21
URL: http://caisakallgren.blogg.se/
Postat av: Tette - svarsinlägg

Jag förstår inte varför just det här inlägget lockat hit fyra unga tjejer jag inte känner till, (genom någon av bilderna kanske? eller känner ni min son? Kan ju inte hjälpa att jag blir lite nyfiken), men det är ju trevligt med lite nya läsare. ;-)

Så tack Manda, Emelie, anna och CAISA för besöket.



Kram på er!/Tette.

2011-12-15 @ 00:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0