Förbannad och besviken

Det finns så mycket jag är förbannad och besviken på just nu. (Eller ... det är jag nog nästan alltid, mer eller mindre ... :-o) På rent personligt plan, men även ur större perspektiv. Har dock valt att inte ta upp dessa saker i min egen blogg för tillfället. (Däremot skriver/kommenterar jag flitigt om olika "störoämnen" i andras sidor/bloggar, hahaha. ;-)) Men innan jag lägger mig för att försöka sova bort lite av irritationen, så tänker jag lägga in följande:

"Ett land som inte kan ta hand om ­sina svaga är ett land som det är synd om. En regering som gör det till affärsidé är otäck."
/Fredrik Virtanen

Läs hela hans tänkvärda, viktiga artikel och begrunda, kära högervänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0