En snabbis bara

FAN vad energilös jag är ändå. Kroppen är som bly, blodet som sirap, får mjölksyra av ingenting, fanimig. :-/ Men har hur som helst varit iväg på det jag skulle - först till sonens jobb, (hjälpte honom även lite med att dra slingor på hans far som också var där, allt för att min "behandling" skulle bli klar så fort som möjligt, hehe) och sen till "träningcoachen". Nu blir det ett uppehåll där tills andra veckan i januari.

På vägen hem stötte jag på en för mig ganska ny bekantskap. En härlig kvinna vid namn Evalena. Träffade henne en gång i somras, på en uteservering - annars har vi bara haft nätkontakt. Hon är nyinflyttad till "min" stad, från Norrland och jag hoppas jag framöver kommer att känna mig så pass pigg och "ljus" att jag kan börja umgås med henne. Tror att vi skulle kunna ha bra utbyte av varann, nämligen. :-)

Väl hemma igen hade detta fina kort ramlat ned i brevlådan - från min kära syster Paula.
Tack tack och KRAM!


Guuud så söt lite tomtegubbe i asken. :-) Får mig att tänka på när jag var barn och trodde att det satt sådana här små gubbar INUTI radioapparaten och pratade/sjöng/spelade. Försökte se dem genom högtalarspringorna, hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0