Besök av barnbarnet Isolde

Idag kom mitt yngsta gosiga barnbarn Isolde från sitt julfirande med sin far och eftersom modern hennes är hos mig, så kom även lillpluttan hit. :-) Vi åt god middag som särbon lagat åt oss och därefter fick Isolde öppna de julklappar till henne, som låg här och väntade.


Isolde i full färd med att öppna julklappar och hon ÄR verkligen tacksam för allt hon får. Härligt! :-)


En kockerskeutstyrsel från min mor med karl från Finland, visas här upp.

Utöver det har särbon och jag varit ute på stan en sväng. Trots att jag fortfarande ser trasig som fan ut på ögonen (och runt dem) och trots att jag fanimig har ont ÖVERALLT - från fötterna till skallen och har en massa andra diverse krämpor som gör att jag inte alls känner mig i skick till något centrumrännande men ... var tvungen att utföra en del ärenden och det just idag, så det fanns liksom inga alternativ. Nåja, nu är det klart och utfört i alla fall, vilket känns bra. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0