Avbokningar

Känns som jag tvingas boka av det mesta, pga måendet, just nu. Idag t.ex skulle jag varit på arbets-Ekg. Känns inte rimligt dock att utföra ett sådant när jag är som en stelopererad robot, med trasigt, elektriskt sprakande kretskortssystem i knoppen/kroppen. Ska vara glad om jag orkar sitta upprätt och ta mig från rum till rum. :-/


Var även tvungen att IGEN avboka mina träningstider den här veckan, men var till sjukgymnasten i onsdags i alla fall och fick av henne massage av skuldror/nacke. Det resulterade i ÄNNU mer värk och ÄNNU mer stelhet, hahaha. Ja, kan inte annat än skratta åt eländet för ... hur jag än försöker hjälpa mig själv att må bättre, så slutar det i än mer krämpor än innan. Komiskt!

Har pluggat som en tok senaste dygnen i alla fall. Kursen i Psykologi B går mot sitt slut och det har varit både intressant och satt igång en massa ny-gamla tankar hos mig. I allt från startavsnittet "anknytning" (barndomen) till det sista nu, "Psykisk hälsa och ohälsa". ÄR ju psykologiskt självlärdsutbildad dock, har jag märkt. Har man gått i så mycket terapi under så många år som jag gjort, så blir man ju mer eller mindre det, vare sig man vill eller inte. Men ändå känns det lärorikt att "tvingas" loda lite i kunskaperna igen. Lärorikt för det egna jaget, om inte annat. Måste förresten se om jag hittar någon ny kurs att söka till vårterminen. Gillar att plugga! :-)


Kvällen ska väl tillbringas framför TV:n och Idol. Inte för att jag bryr mig särdeles om vem av de tre kvarvarande som går vidare/vinner - MIN självklara favorit Molly åkte ju otroligt nog ut förra veckan ... - men har jag nu följt säsongen ända hit, så kan jag ju lika gärna se den till slutet. Dvs. två program till.



Utöver det får jag förmodligen besök ikväll också. Misstänker att det besöket kan medföra känslomässigt kaos, (lika bra att ta allt när jag ändå är som ett vrak förövrigt, hahaha), men det går inte att undvika i längden ändå, så det är väl lika bra att det sker så fort som möjligt. Vad resultatet av det kaoset blir får vi väl se. Orkar inte tänka/känna efter så noga faktiskt. Det får bli vad det blir helt enkelt.


Ha en trevlig helg, gott folk!

Kommentarer
Postat av: Maggan

Hoppas mötet igår kväll gick bra, ta hand om dig många kramar //Maggan

2011-12-03 @ 18:22:38
Postat av: Tette - svarsinlägg

Tack Maggan, men det blev aldrig av. Tyvärr blir det det sent ikväll istället. Tyvärr därför att jag verkligen inte har energi/ork till några känslosvallningar överhuvudtaget just nu. Vill bara ha lugn och ro. :-/ Men igen - tack för omtanken.



Kramar!/Tette.

2011-12-03 @ 19:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0