Mitt Soundcloud börjar fyllas på

Har fortsatt ägna mig åt musik och försöker spela in mina egna låtar i turbofart. De tar bara typ en kvart styck, eftersom jag är alltför otålig för att hålla på längre än så, haha. Tolv av dem har jag nu hur som helst lagt helt öppet i min Soundcloudsida. Och turbofarten måste jag också hålla, om jag ska orka/hinna spela in alla otaliga låtar jag skrivit genom åren, innan jag tröttnar igen och allt bara blir liggande.

Och ja, jag vet att gitarren ibland är ostämd och allt emellanåt låter surt och osynkat, men ni får ta det för vad det är - nämligen ett försök av mig att få mina låtar inspelade på enklaste vis bara. ;-) Här kan ni i alla fall direkt lyssna till de originallåtar jag hittills öppnat upp - för den som vill.

 
Utöver det har jag bland annat jobbat. Håller ju mest på med ekonomi och älskar att sitta och fakturera/bokföra. Bli sådär helt uppslukad av siffror, siffror och ännu mer siffror. Skönt, eftersom hjärnan är så fokuserad då, (det är ju rätt viktigt att det inte blir fel, så att säga ...) och kopplar bort allt annat som annars tar plats inne i skallen och får mig att bara bli ledsen, arg, besviken och allmänt bläig.
 
HIttade förresten häromdagen det här roliga "Bitstrips" som folk håller på med numera. Har samlat ihop en del av mina strips till två "klumpar". Har gjort fler än så efter det, men de kanske hamnar här en annan dag. :-)
Vad säger ni - har jag inte lyckats få min serie"gubbe" rätt lik mig själv?!? hahaha ;-)
 
Natti, natti, gott folk!
Trackback
RSS 2.0